العلم خير وسيلة للحياة فهو سلاحك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

العلم خير وسيلة للحياة فهو سلاحك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ما هى طموحاتك ؟................. بسي ارجو من ابناء المنتدي ان يشاركوا ..... مهم جدا جدا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمد هلال

احمد هلال

ما هى طموحاتك ؟.................  بسي ارجو من ابناء المنتدي ان يشاركوا ..... مهم جدا جدا Empty
مُساهمةموضوع: ما هى طموحاتك ؟................. بسي ارجو من ابناء المنتدي ان يشاركوا ..... مهم جدا جدا   ما هى طموحاتك ؟.................  بسي ارجو من ابناء المنتدي ان يشاركوا ..... مهم جدا جدا Emptyالخميس أبريل 29, 2010 9:17 pm

الى كل ابناء العرب هذا السؤال اتمنى ان اعرف فعلا اجابتة فهو سيوضح الى ماذا نحن نسعى؟ ماهو حلمك؟ والى ماذا تسعى؟ وماهى اعلى طمحاتك؟
ارجو من الجميع المشاركة وان يغوصو في داخلهم ويسألو نفسهم ماذا نريد من هذة الحياة؟ اريد اجابة صادقة
وماهو الشى الذى تريد تغيرة فى هذا الوقت؟
وشكرا واتمنى ان اراى تجاوب منكم وان ينال اعجابكم
@الجوكر احمد@

@الجوكر احمد@

ما هى طموحاتك ؟.................  بسي ارجو من ابناء المنتدي ان يشاركوا ..... مهم جدا جدا Empty
مُساهمةموضوع: @الجوكر احمد@   ما هى طموحاتك ؟.................  بسي ارجو من ابناء المنتدي ان يشاركوا ..... مهم جدا جدا Emptyالثلاثاء مايو 04, 2010 7:47 pm

[وحدهم المشرفون لديهم صلاحيات معاينة هذه الصورة]

الف شكر يا ابوحميد على الاسئله الجامده دى
http://www.cheka2010.yoo7.com
@الجوكر احمد@

@الجوكر احمد@

مُساهمةموضوع: الجوكر احمد   ما هى طموحاتك ؟.................  بسي ارجو من ابناء المنتدي ان يشاركوا ..... مهم جدا جدا Emptyالثلاثاء مايو 04, 2010 8:07 pm

انا بحلم انا ابقا راجل اعمال

مشهور اوى
http://www.cheka2010.yoo7.com
احمد هلال

احمد هلال

مُساهمةموضوع: رد: ما هى طموحاتك ؟................. بسي ارجو من ابناء المنتدي ان يشاركوا ..... مهم جدا جدا   ما هى طموحاتك ؟.................  بسي ارجو من ابناء المنتدي ان يشاركوا ..... مهم جدا جدا Emptyالخميس مايو 06, 2010 6:06 pm

بالنسبة لية انا بقا

انا عاوز حاجتين من الدنيا ديت

ان ربنا يوفقني واخلص الثانوية عامة

وادخل كلية محترمة

ام ثانيا عاوز ابقا حارس مرمي كبير

عاوز العب باسم بلدي

وعاوز اعمل حاجة لبلدي بردة

وياريت ربنا يوفقني

وياريت كلة يدعيلي بالتوفيق

تقبلوا تحياتي

ما هى طموحاتك ؟................. بسي ارجو من ابناء المنتدي ان يشاركوا ..... مهم جدا جدا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ارجو حل هذا السؤال
» ارجو حل هذا السؤال
» ارجو حل هذا السؤال
» ارجو الاجابة بسرعة
» ارجو الاجابة بسرعة